با نمک

وبلاگی اجتماعی.علمی.فرهنگی.و سرگرمی

با نمک

وبلاگی اجتماعی.علمی.فرهنگی.و سرگرمی

                                                          د وستان گلم حتما بخوانید 

                                              

کوچه حسابی چراغانی شده بود،علی رو به دوستانش کردو گفت :بچه ها نگاه کنید ببینید چه خبره ؟ مثل اینکه تو کوچه مان عروسی داریم و

همگی خندیدند و علی گفت : الهی هر دوی آنها (عروس و داماد )خوشبخت بشوند همینطور نزدیکتر که شدند علی دید جلوی درب خانه دوست

دخترش سیما برو بیائی هست رو به حمیده خانوم سئوال کرداینجاچه  خبره؟ وحمیده خانوم گفت :علی جان امشب عروسی سیما

دخترآقای ....است . علی با شنیدن این جمله سرش گیج رفت و از خود بیخود شد نمیدونست بکدوم طرف بره . نمیدونست با کی حرف

بزنه .نمیتوانست رو به جمعیت فریاد بزنه که ای جماعت این سیما تمام جون  منه،عمر منه، پاره ای از وجود منه ،هنوز داغی بوسه

هایش را بر روی لبانم احساس میکنم به هیچ وج راضی نیستم او را از دست بدهم ا ما چه فایده !!!!! بیان این جملات مساوی با آبروی سیما 

بود آخه چطور راضی شد با کسی غیر از من ازدواج کنه ، مگر اون نبود که میگفت :علی جان اگر تو نباشی من میمیرم علی زندگی بدون تو

یعنی صفر ویک ثانیه هم زنده نخواهم بود پس چی شد ؟سر درد شدیدی علی را فراگرفته بود سریعا به خونه رفت وگوشه ای از اتاقش کز کرد و

 دامن غم بغل کرد به گونه ای که دنیا به آخر رسیده است لحظه ای بعد زنگ تلفن به صدا در اومد علی گوشی را برداشت و صدائی لرزان

وغمگین همراه با گریه سلام کرد .علی جان سلام،عزیزم سلام، ای تمام وجودم ای هستی من سلام

اگر بدونی که چی دارم می کشم  غم تمام وجودم را گرفته و تو لحظه ای از کنار پرده چشمم عبور نمی کنه و و و و .........علی همچنان گوش

 می کرد ولی بغض گلویش مجالی برای صحبت او باقی نگذاشته بود زبانش سنگین و قلبش از طپش ایستاده بود قادر به صحبت کردن نبود ولی

باورش نمی شد که سیما را داره از دست میده ،بالاخره به حرف اومد وگفت سیما ، سیما، سیما ، آخه تو چطور ............. که ناگهان سیما

حرف علی رو قطع کرد وگفت :خواهش میکنم بقیه اش را نگو ،من خودم می دونم ولی بخدا تقصیر من نبود پدرم منو مجبور کرد که با پسر

یکی از دوستانش ازدواج کنم چند شب پیش خونه ی ما جهنم بود هر چی با پدرم بحث کردم فایده ای نداشت و او مدام میگفت :من به دوستم قول

 دادم که تو را به عقد پسرش در می آورم  ومن هم از شرم جرات گفتن حقایق را برای پدرم نداشتم تا به اون بگم که من علی پسر همسایه

امان را دوست دارم  و نهایتا برخلاف میل باطنی ام تن به این ازدواج دادم و مطمئن باش من هرجا که باشم فراموش نمی کنم که عشق را باتو

آموختم وبی توآنرا به فراموشی خواهم سپرد علی چیزی برای گفتن نداشت زبانش سنگین شده بود و با گفتن این جمله که الهی خوشبخت بشی

گوشی تلفن را قطع کردعلی دوست داشت خود کشی کنه ولی شهامتش را نداشت و به گوشه ای خزید و پتو رو سرش کشید و آرام آرام گریست

                                                

نظرات 20 + ارسال نظر
خانومی سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:08 ب.ظ http://nedaayedel.blogsky.com

سلام مهدی جان
خیلی زیبا نوشتی داستان رو خیلی جذاب بیان کردی
جمله بندی ها عالی بود
اخر احساس موفق و شاد باشی

دختری که هیچ کس و جز تو نداره سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:10 ب.ظ http://banooyemahblogsky.com

موفق و شاد باشی

رز صورتی سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:03 ب.ظ http://www.soorati.blogfa.com

سلام
دوست عزیز خیلی ممنون از این که مهمون وبلاگ من شدی و نظر دادی. راستش من هیچ وقت همه ی چیزای خوب رو واسه خودم نخواستم. چون بیش تر مطالب وبلاگ مال خودم بود این کد رو گذاشتم البته حتما شما هم می دونین که کلی کلک برای کپی برداری وجود داره و این کدا همه الکیه. منم اونو گذاشتم تا نظر مخاطبا رو راجع بهش بدونم و اتفاقا یه مدت هم برش داشتم. ولی وقتی دیدم بود و نبودش واسه بیننده هام فرقی نداره دوباره گذاشتمش. واقعا هم اگه کسی چیزی بخواد واسش می فرستم. در ضمن خلی خوشحالم که نظرتو گفتی و راهنماییم کردی. ببخشید که پر حرفی کردم. بازم اون ورا بیا. موفق و سبز باشی. خاک وجودتون پر از غنچه های سرخ عشق... بای.

بلاگ توپ سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1384 ساعت 03:04 ب.ظ http://blog2p.blogsky.com

سلام
یه ژیشنهاد اساسی واسه بهتر شدن وبلاگتون دارم
اونم اینه که واسه زودتر لود شدن تعداد ژست های صفحه را کم کنید
در ضمن مطالبتون عالیه
خوشحال می شم اگر با هم لینک تبادل کنیم
راستی قالب زیبایی دارید
امیدوارم از مطالب وبلاگ من استفاده کنید
هر کاری داشتید من در خدمتم
بای

امیر سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1384 ساعت 03:21 ب.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

سلام
میگم که چه نوشته های وبلاگت جالبن ! خودت هیچ دقت کرده بودی به نوشته های وبلاگت تا حالا‌؟! ;)

داستان با احساسی نوشتی ، خیلی احساس بر انگیز بود P:

منتظر مطالب جالب و قشنگترت هستم
با آرزوی موفقیت
در پناه حق

سید محمود سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1384 ساعت 03:21 ب.ظ http://topphoto.blogsky.com

دوست من سلام -ممنون که به من سر زدی -این داستان برام خیلی آشناست:(-راستی من لینکتو گذاشتم - موفق باشی

مجتبی سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1384 ساعت 04:02 ب.ظ http://khoneyedost.blogfa.com

سلام داداش مهدی خیلی قشنگه .
من باید نفر هفتم باشم خدایش درسته؟
من از دست شما ناراحتم من باید اول بودم نه هفتم .
باشه عیبی نداره من به دل نمی گیرم خوش باشی.
به دوستات سفارش منو بکن بگو من هم یه زمانی کسی بودم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سرخ سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1384 ساعت 10:50 ب.ظ

عاشق همیشه شجاعه و بی عقل. عقل و عشق ، منطق و تعصب با هم جمع نمیشه.
سیما عاشق نبوده ، اگه عاشق بوده باید شجاعت دفاع کردن برای علی رو داشته باشه.
----------------
پسر خوب من لینک تو رو گذاشتم تو وبلاگم.
باعث افتخارمه لینک خودمو اینجا ببینم.
در مورد وبلاگم هم یکم اغراق آمیز حرف زدی داداش. آخه وبلاگ بدون عیب که وجود نداره عزیزم.
یا علی
موفق باشی

بستنی چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1384 ساعت 08:10 ق.ظ http://icecream.blogsky.com

سلام عزیز
دستت درد نکنه
عالی بود
از نظر لطفطون نسبت به وبلاگم ممنونم
من آپم
بای

آتــــــــنا چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:34 ق.ظ http://www.ba2.blogfa.com



با سلام و سپاس
ممنونم اومدی سر زدی و نظر دادی

چه زیباست به یاد تو با چشمهای خسته گریستن
چه زیباست همیشه در تنهایی تو را حس کردن
چه زیباست در خیال با تو زندگی کردن

kissu

خانومی چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:06 ب.ظ

سلام :

عید غدیر خم بر شما و خانواده محترمتان مبارک باد .

____________**__**_____* __________
___________***_*__*_____* _________
__________****_____**___****** ____
_________*****______**_*______** __
________*****_______**________*_**
________*****_______*_______* _____
________******_____*_______* ______
_________******____*______* _______
__________********_______* ________
__***_________**______** __________
*******__________** _______________
_*******_________* ________________
__******_________*_* ______________
___***___*_______** _______________
___________*_____*__* _____________
_______****_*___* _________________
_____******__*_** _________________
____*******___** __________________
____*****______* __________________
____**_________* __________________
_____*_________* __________________
_____________*_* __________________
______________** __________________
______________* ____________________

شاد و موفق باشید . روزگار به کامتان شیرین باد

محبوب چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:08 ب.ظ http://chalice.blogsky.com

سلام و مرسی که لطف داری. خیلی سوزناک بود!! موفق باشی.

عسل پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:46 ق.ظ http://www.lov3.blogfa.com

سلامممممممممم
چه غمگین بیددددددددددد
ولی نباید اینجوری تموم میشد
موفق باشین
به منم سر بزنین
ممنونم
یا حق

علی جمعه 30 دی‌ماه سال 1384 ساعت 05:07 ب.ظ http://ddn.blogsky.com

salam khobi
agha khelighamgin bood va rom kheli tasir gozasht
age ejaze bedi to weblogam benevisamesh
age ejaze nemidi ham ke khiali nist har jor shoma bekhai vali kheli ziba bood movafagh bashi

ف-م شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 03:40 ب.ظ http://aramedel.blogsky.com

سلام
نمی دونم داستانت واقعی هست یا نه ، فقط میدونم برای نامردی کردن بهونه های زیادی تو زندگی هست...

ممنون.

آوا شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 05:14 ب.ظ http://ava-e-sharghi.blogsky.com

چه قالب گوگولی داری!!!
این علی آقاتونم به جا اینکه بره زیر پتو گریه کنه...پاشه بره عروسی رو بهم بزنه...آبروی آدم بره بهتره یا یه عمر زیر پتو باشه؟!!
مرسی که سر زدی...

مینا چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 04:42 ب.ظ http://bidel965.blogsky.com

داستان عشقشون واقعیه مگه نه؟
چون فلسفه ی عشق نرسیدنه
انتظار سهم عاشقه و نرسیدن تاووان اون
اگه سیمای شما رفته نگران نباش یه روزی یه جایی یه کسی یه چیزی صبر داشته باش

یه غریبه دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:14 ب.ظ http://daryaemohabat.blogfa.com

سلام
زندگی همین که هست نمیشه تغییرش داد
خیلی دلم برای دوست سوخت ولی شما آقایون
دختر را مثل گلی میبینید که بالای کوه خودتون میکشید
برای اینکه آن بدست بیارید اگه بدست اوردیدش پژمردش
میکنین اگه بدس نیاوردینش هم پژمرده ش میکنین

در مورد مسائل ازدواج مطالب خوبی نوشتیدفقط یه چیز

ازدواج کنید تا دینتان کامل شود
به ما هم سر بزنید
یا علی

عاطفه دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:01 ب.ظ http://www.mehrre2.blogfa.com

شهادت امام حسین تسلیت.
خیلی مطلب غمگین اما زبیایی بود.
البته بعضهاش مارشالیزمی بود.
به وبلاگ منم سر بزنی خوشحال میشم.
یا حق.

جوجو چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:03 ب.ظ

:(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد