با نمک

وبلاگی اجتماعی.علمی.فرهنگی.و سرگرمی

با نمک

وبلاگی اجتماعی.علمی.فرهنگی.و سرگرمی


جلوی من قدم بر ندار

                                شاید نتونم دنبالت بیام

پشت سرم راه نرو

                           شایدنتونم رهرو خوبی باشم

کنارم راه بیا و دوستم باش

یک جوک


یک فیزیکدان ایرانی که در سازمان فضایی ناسا کار می کرد اسم مادر زنش را درلیست

داوطلبین اعزام به مریخ ثبت کرد و دوستانش از او پرسیدن مادر زنت راضی است به

این مسافرت برود وفیزیکدان در جواب میگه : ما برای خدمت به بشریت و علم باید

بیشتر از اینها قربانی بدهیم.

همه چیز باهوش دیده بودیم بجز توالت باهوش

دو شرکت ژاپنی ، اقدام به ساخت توالتی کرده‌اند که می‌تواند میزان قند در خون، فشار خون، چربی و وزن بدن را اندازه‌گیری کرده و توسط کامپیوتر این اطلاعات را نگهداری و پردازش کند.

برپایه ی گزارش کمپانی دایوا هائوس ، این توالت که به نام "توالت باهوش" ساخته شده ، از ماه آینده فروش آن آغاز میشود.

دستگاه ویژه سنجش قند در درون کاسه توالت، دستگاه فشار خون در سکوی کنار کاسه و دستگاه‌های سنجش چربی و وزن هم در بالا و پایین کاسه ی ویژه ی دستشویی کار گذاشته شده است.

این توالت باهوش می‌تواند اطلاعات مربوط به وضعیت بدنی چهار عضو خانواده را بگونه ی جداگانه نگهداری کرده و بر روی نمایشگر رایانه بشکل گراف نشان دهد.

دایوا هائوس برنامه دارد که در طول یک سال، پنج هزار دستگاه از این توالت باهوش بفروش برساند.

توالت در ژاپن یکی از پاکیزه‌ترین و مدرنترین محل‌های هر خانه است که هزینه زیادی صرف آن می‌شود .

هم اکنون به دلایل بهداشتی بیشتر توالت‌های (فرنگی) در خانه‌ ی ژاپنی‌ها، مجهز به دستگاه شست و شو، خشک‌کننده و گرم‌کننده است.


بچه ها یک خبر جدید

در حالى که سخنگوى قوه ی قضائیه ی جمهوری اسلامی چند روز پیش از عدم لزوم برخورد نیروى انتظامى با بدحجابى و اکتفا به تذکر در این زمینه خبر داده بود، فرمانده نیروى انتظامى استان تهران بر «برخورد قانونى» با زنانى که با پوشش هاى زننده (آزاد) در خیابان ها رفت و آمد مى کنند، تاکید دارد.

فرمانده نیروى انتظامى با اعلام این خبر گفت: برخورد با زنانى که با پوشش هاى زننده و مانکنى در خیابان ها رفت و آمد مى کنند به عنوان جرم مشهود از سوى نیروى انتظامى انجام مى شود.

وى در پاسخ به سئوالى در خصوص اینکه با توجه به اینکه هنوز تعریف دقیقى از کلمه مانکن وجود ندارد چگونه با این افراد برخورد صورت مى گیرد، گفت: پوشش این افراد مشخص است به طورى که با پوشیدن شلوارهاى کوتاه که گاهى تا زیر زانو هم مى آید و روسرى هایى که نمى توان اسم آن را روسرى گذاشت امنیت اخلاقى جامعه را تهدید مى کنند که با آنها به عنوان مظاهر علنى فساد و جرائم آشکار از سوى ناجا برخورد مى شود.

پیش بینی میشود با فرارسیدن تابستان و فصل گرما و کاهش پوشش زنان و دختران، همچون سالهای گذشته نیروهای گوناگون در خیابانها نسبت به خانمها دست به خشونت بزنند.