با نمک

وبلاگی اجتماعی.علمی.فرهنگی.و سرگرمی

با نمک

وبلاگی اجتماعی.علمی.فرهنگی.و سرگرمی

 کسب کن لحظه هایم را که دریای چشمانت سراب مهربانی است


یعنی میشه که ما دوتا یه روزی بهم برسیم          

مهـــم فقط رســـید نه حتی اگر کم برسیــــم          

یعنی میشه که شونه هات فقط پناه من باشه         

چـــرا تـــا حالا نشده ؟ شاید گنـــاه من باشه         


به گرداب بلا افتاده ام یا مصطفی دستی 

به بحر غم گرفتارم علی مرتضی دستی 

زحالات شب مــعراج دانستم یـدالـــهی  

چرا دستم نگیری یا علی بهرخدا دستی 


 

دوستان بین خودمان باشه این شعر دزد یه

 

دلم می خواد اینجا باشی تا توچشات نگاه کنم                             

کبوترای عاشــــــــــقو ازتـــوچشات هوا کنم   

دلم می خواد اینجاباشی تا حزن مــن بهاربشه                            

ستاره ها نور بپاشن من بشینم نـــــگات  کنم   

دلم می خواد پـربزنم روپشت بــــوم خــونتون                            

برم رو طاق آسمون اسم تـــــــــورو صدا کنم   

دلم می خواد پـــر بگیرم بیــام کنــارت بمونم                             

با گــــریه هات زار بزنم باخنده هات صفا کنم   

گفته بودم هرجا بــری منم میام دنبال تـــــــو                             

چه کار کنم نشدکه من به عــــهد خود وفا کنم   

اینجاکسی درد منوازتـــــــوچشام نمی خونه                              

به کــــی بگم کـــــجا بــــرم سفره دل وا بکنم 
ستاره های آسمون از تــو برام قصه میگن
                             
                            

شاید مــنم یه روزتــــو رو تو آسمون پیدا کنم   

بی تو دلم تــو تاریکی تا آخرشب می میره                               

دلم می خواد که روزبیاد وشب ازاون جدا بشه   

بی تو زمونه سردشه نمی دونم چه دردشه                               

دلم می خواد یه روز بیـــــــاد درد دلو دوا کنم    

 

 عاشق آن نیست که دیوانه عشق توشود 


عاشق آن است که از عشق تو دیوانه شود