با نمک

وبلاگی اجتماعی.علمی.فرهنگی.و سرگرمی

با نمک

وبلاگی اجتماعی.علمی.فرهنگی.و سرگرمی


  زاهدا من که خراباتی و مستم به تو چه         

 
  ساغر و باده بود بر سر و دستم به تو چه 

  تو به محراب نشستی احدی گفت چرا؟        

 
من که در گوشه ی میخانه نشستم به توچه

   آتش دوزخ اگر بر سر من می ریزند      
    
  
تو که خشکی چه به من ؛  من که ترهستم  

                                              به تو چه
 

                         
نظرات 3 + ارسال نظر
مینا یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 04:00 ب.ظ http://delbar2005.blogsky.com

سلام
وبلاگه قشنگی داری
با تبادل لینک چطوری جیگر

علی یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 04:01 ب.ظ

سلام
وبلاگت چشممو گرفته چطوره باهم بلینکیم

سارا یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 04:03 ب.ظ

سلام
وبلاگت خیلی نازه
کمکم کن من هم وبلاگم را پربار کنم
دست یاری به سویت دراز میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد